الأحد، 4 مايو 2008

حساسه زياده حبتين..

كتير من اصحابي القريبين بيشتكوا من عيبين جامدين اوي عندي...
اولهم النت البايظه الي عندي..مش مهم
ثانيا اني حساسه زياده اوي...
انا مش قادره احدد بالظبط قد ايه انا حساسه
لان الواحد ياما شاف في الدنيا و مش ناقص صدمات اكتر من كدا بجد
صدمات في الناس
صدمات في احلامه
صدمات في توقعاته
بصراحه كدا
بقيت خايفه شويه
و طبعا اكتر حاجه بخاف منها صدماتي في الناس
صحيح مش بتبقي جامده اوي
لان انا مش متوقعه ان حد ملاك
بس بخاف اوي
من التغيير عاليا
من هجر و تجاهل صحابي
حاجات كتير
بس اعمل ايه
هيا الدنيا كدا
و اغلب الناس بقيت تعرف بعض عشان المصلحه و بس
بس برضه مش هظلم الكل لان ربنا اداني شويه صحاب كويسه لسه بتخاف عاليا و علي مشاعري و بقالي معاهم وقت كويس ما اتغيرناش علي بعض...
و ربنا يديم المعروف
فاكيد الحساسيه دي ليها اسباب عندي
و اسباب قويه
اضف الي ذلك
شخصيتي نفسها كدا
حساسه زياده شويه
بحاول اغير دا و اكبر مخي
بس هاخد شويه وقت علي ما اتماسك و اتغير و ابقي
مكبره الجمجمه :D
او بلغه اليومين دول
مكبره الجي
و مروقه الدي
بس صعبببببببببببببببببببببب
سالي تتحول بين يوم و ليله لحد بارد مش بيحس او ممكن يجرح حد
بس مين يا عارف قساوه الظروف المحيطه او معامله الي حوالينا ممكن تغيرنا قد ايه
و ربنا يستر.......

هناك تعليق واحد:

غير معرف يقول...

فعلا حساسة كتير :)